Servicedeskmedewerker
Groningen
INTER-PSY biedt GGZ-behandeling op 14 locaties in Noord-Nederland en Noord-Holland voor psychische en psychiatrische klachten. Wij werken met laagdrempelige en toegankelijke specialistische zorg die merkbaar bijdraagt aan het welzijn van de patiënt. De sfeer in onze organisatie is informeel en er is altijd ruimte voor nieuwe ideeën, daarnaast is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Voor de Backoffice zijn wij voor het ICT team in Groningen op zoek naar een:
Servicedeskmedewerker
(startdatum in overleg)
Binnen de afdeling ICT zijn we op zoek naar een proactieve collega die onze ICT servicedesk kan versterken. Je komt in een allround team terecht waardoor deze functie ook een hele mooie instapmogelijkheid is voor een beginnende ICT-er.
Jouw collega’s
Ons ICT-team bestaat uit 5 personen: een Servicedeskmedewerker, een Werkplekbeheerder, een Business Analist, een (externe) SharePoint specialist en een (externe) BI specialist. We zijn dus op zoek naar een 6e persoon binnen ons team.
Jouw werk
Als Servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt van de ICT-afdeling. Klantvriendelijkheid, goed kunnen communiceren en oplossingsgericht is hierbij zeer belangrijk.
Werkzaamheden die je in deze functie zal gaan uitvoeren zijn:
- Het aannemen en registreren van diverse ICT-vraagstukken. Dit kan zowel via telefoon, mondeling, via mails en tickets.
- Het analyseren en oplossen van eerstelijns meldingen (zoals problemen met inloggen, verstoringen van applicaties, problemen met beeldbellen, et cetera).
- Overige verbeteringen doorvoeren om de medewerkers/patiënten/organisatie verder te helpen.
Wat vragen wij?
Je voldoet minimaal aan de volgende functie eisen:
- MBO ICT niveau 4 opleiding of aantoonbare servicedesk ervaring;
- Ruime kennis van Windows en Microsoft Office 365;
- Zelfstandige en proactieve werkhouding.
Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:
- Goede basiskennis ICT (zoals netwerkbeheer, hardwarekennis, veilig internetgebruik, privacy en beveiliging, enz.);
- Kennis van Windows Active Directory en Azure Active Directory;
- Kunnen werken met een ticketsysteem zoals TOPdesk;
- Enthousiasme om problemen van de klant op te lossen;
- Flexibel en collegiaal;
- Probleemoplossend vermogen;
- Goed om kunnen gaan met drukte en hectiek;
Wat bieden wij?
We bieden je een leuke werkomgeving met informele werksfeer en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. De functie wordt ingeschaald in schaal FWG 40, de trede wordt bepaald op basis van opleiding en aantoonbare relevante werkervaring.
Daarnaast ontvang je:
- Arbeidsovereenkomst van een jaar met zicht op een vaste aanstelling;
- Een eindejaarsuitkering (8,33%) en vakantietoeslag (8%);
- Jaarlijks Balansbudget van €500,- (op basis van fulltime dienstverband);
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenregeling bij PFZW, collectieve kortingen op en fietsplan;
- Mogelijkheid om fiscaal aantrekkelijk je reiskosten te compenseren;
- Een werkplek binnen een financieel gezonde organisatie met intern korte lijnen.
Nadere informatie
Solliciteren
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Stuur dan jouw sollicitatie (inclusief CV en motivatie) o.v.v. ‘Servicedeskmedewerker’ voor 16 februari 2025 naar: vacatures@inter-psy.nl. Je mag je sollicitatie richten aan Jacob Sikkes.
Overige informatie
Voor nadere informatie kan je contact met ons opnemen door je vraag of terugbelverzoek te mailen naar vacatures@inter-psy.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.